dosemu, novell a pdether

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Červen 20 09:26:10 CEST 2000

Dobry den

pokousim se rozjet pod dosemu (0.99.11) klienta site novell (pod
Dos6.22) a nejak se mi  nedari to zprovoznit.

Natahnu lsl, pak pdether, ipxodi a vlm. Vse probehne v pohode, zadna
chybova hlaska, jen vlm napise ze nelze se pripojit k preferovanemu
serveru a ze mam zkontrolovat kabling.
Nezprovoznoval to nekdo ? Dokumetace k dosemu je misty trochu zmatena,
sem tam silne zastarala a v kazdem pripade mi to moc jasne neni.
Nekde jsem videl pouhou zminku o tvorbe zarizeni dsn0 a modulu do jadra
dosnet.o ale ten buhuzel nemam a v dokumentaci jsem nenasel info jestli
ho zkutecne potrebuji a jak ho zkompilovat.

Proc to resim pres pdether?
Chci na tom provozovat terminalove dos ucetnictvi pod foxpro 2.6X a
narazil jsem na problemy:
1) metoda pripojeni novell svazku pres ncpfs do file systemu a pomoci
lredir do dosemu:
            problemy se zamykanim souboru a vet, dale problemy s
filecache.
2) zapnout ipxsupport a v dosemu nahrat jen vlm.
            Vyborne, rychle, bohuzel foxka sejme dosemu po nekolika malo
sekundach behu.
            Konci to porad stejnym vypisem registru a chyba se vlece uz
od verze dosemu 0.66 a nikdo
            zatim nenasel reseni. Z mailing listu dosemu.
3) pouzit paketdriver pdether - zatim jsem nerozhodil

4) pouzit vmware
            funkci jen silene pomale a vyzadujici super stroj a navic
komercni

Timto se vyjadruji k threadu o ucetnictvi.

Diky za nazory.

S pozdravem

Petr Zapadlo