ucto

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Středa Červen 21 07:46:10 CEST 2000

Honza Pazdziora <adelton na fi.muni.cz> píše v diskusním
příspěvku:FwG0J1.IDA na news.muni.cz...

> Pokud uz clovek jednou udela ten krok, ze se rozhodne pro web jako
> rozhrani (par mesicu zpet se tady tusim probiralo, ze delat pres web
> ucetnictvi nikdy nemuze fungovat ;-), tak jsou ty skriptovaci jazyky
> myslim velmi vhodne, protoze u tech webovskych serveru si clovek
> platformy casto nemuze diktovat a skriptovaci jazyky ho od rozdilu
> odfiltruji. Otazka je, jestli tady lidi neznaji spis PHP, ale pokud
> byste zvazovali Perl a mod_perl, pripadne s horkou novinkou AxKit pro
> XML server-side transformaci, byla by to dost bomba, protoze databaze
> [...]

Ja myslim, ze pokud je jadro dobre napsane (coz zatim neni :-() tak by melo
byt od uzivatelskeho rozhrani upne oddeleno a melo by se smerem ven chovat
transparentne at uz pouzijete web, nebo widgety. Trochu mam ale u perlu
strach z bezpecnosti a nevim jak moc mi pomuze, nebo bude omezovat taintperl
(respektive perl -T). V soucasne dobe tvori jadro pouze par manageru, ktere
umi automaticky loadovat a registrovat pluginy (at uz jde o sady prikazu,
databaze, nebo treba parsovani html) a to byl take muj zamer. V pripade
taintperlu vsak uvitam nejake pripominky.

S pozdravem

Mila Kuchta