ucto

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Středa Červen 21 11:26:11 CEST 2000

On Wed, 21 Jun 2000 07:46:10 +0200, Mila Kuchta <mila.kuchta na atlas.cz> wrote:

> Ja myslim, ze pokud je jadro dobre napsane (coz zatim neni :-() tak by melo
> byt od uzivatelskeho rozhrani upne oddeleno a melo by se smerem ven chovat

Ano, pokud by to mezi sebou komunikovalo treba pres XML, bylo by to
hodne transparentni.

> umi automaticky loadovat a registrovat pluginy (at uz jde o sady prikazu,
> databaze, nebo treba parsovani html) a to byl take muj zamer. V pripade
> taintperlu vsak uvitam nejake pripominky.

Taint checking nezachyti chyby programatora, kdy napisu spatny
regularni vyraz -- proste pokud mam zpusob, jak z taint promennou
udelat netaint, tak musim mit tento postup napsany spravne. Co to
zachyti je pouziti promennych, ktere jsou pouzivany nebezpecne jako
takove.

Kdyztak to muzem probrat podrobneji v cz.comp.lang.perl.

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain.
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org