Cesky tisk z RH 6.1CZ a SO 5.1 zase :(

Ing. Ales Rygl rygl na moa.jicinet.cz
Středa Červen 21 10:15:46 CEST 2000

Dobry den,

    volim konferenci jako posledni zachranu, protoze uz nevim, jak dal.
Mam RH 6.1 CZ, funkcni cestinu vsude (konziole, X, SO 5.1). Problem je s
ceskym tiskem. Tiskarna je Panasonic KXP6150 (laser, HP-LJII
kompatibilni). je nainstalovana jako HP LJII a tiskne vsechno, jenom ne
diakritiku. Misto pismen e s hackem az z s hackem se tisknou (z KDE -
nedit, kedit) znaku typu prumer a pod.  Ze SO se na tom miste nevytiskne
vubec nic, vytisknou se jen pismena asi od y s carkou po e s carkou.
Nastaveni locales to s klidem ignoruje. (at mam LC_ALL=cs_CZ nebo de je
to jedno, LC_CTYPE=cs_CZ - clanek na root.cz)
    Ghostscritp i grostscript fonts i urw fonts mam, ale asi bude
problem v tech urw fontech, protoze ve fonts.dir jsou fonty jen
iso-latin1.  Kdyz ty fonty nekam premistim (prejmenuju adresar
/usr/share/font/default/Type1  na neco jineho, tak to netiskne vubec, z
cehoz jsem usoudil, ze ghostcsript potrebuje prave tyhle fonty.
    Jeste jsem si cetl o ogonkify, ale ten by mel byt potreba jen na
Netscape, ne? Jinak by to melo jit i bez nej.  Co delam spatne? Mam
spatne ty urw fonty? Poradte prosim, at muzu konecne uplne emigrovat z
windows...

Diky vsem.

Ales Rygl