PPP server

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Středa Červen 21 12:00:37 CEST 2000

 Radek Smidl napsal:
> a options.srv obsahuje prikazy
> 192.168.21.3:192.168.21.4
>
> Ted ten problem. V logu messages se mi vypisuje nasledujici hlaska:
>
> Peer is not authorized to use remote adress 192.168.21.4

rika, ze pocitac na druhe strane dratu """nechce""" adresu 192.168.21.4

duvodem muze byt treba to, ze ppp na druhe strane pozaduje pro sebe
jinou adresu

dalsim probleme muze byt, ze vzdaleny pocitac ma v routovaci tabulce
nekterou z techto dvou adres. Pak bych doporucil vybrat si
nejake jine adersy, ktere v siti vubec nemate.

> Mam docela zmatek v tech IP adresach. Adresa serveru je 192.168.21.3
> (255.255.255.0), a tak jsem ji dal jako prvni adresu. Adresa stanice je
> 193.86.178.xxx (255.255.255.224). Predpokladal jsem, ze za dvojtecku
> mohu dat adresu jinou.

coz samozrejme neznamena, ze ppp musi mit adresu stejnou s tou, kterou
ma ethernet karta, nebo jine zarizeni. Pokud ma "server" na eth-karte
ip adresu 192.168.21.3, na ppp muze mit treba 10.0.0.1. Stejne tak druha
strana.

> Muze mi nekdo poradit, jak to tedy je?

ppp se domlouva pri ustavovani spojeni na adresach obou pocitacu
kazdy z nich muze navrhnou adresu jak pro sebe, tak pro protistranu.
pokud navrhnou po nekterou ze stran ruzne adresy, tak se spojeni ukonci
a v logu se objevi hlaska, treba ta, kterou jste napsal vyse

snad jsem vam to jeste vice nezamlzil

s pozdravem

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Je to malé, zelené a strašně nebezpečné ...
                                        ... žába s právem root-a

Hi! I'm a signature virus, level 2. Help me spread!
Copy me into Your signature and increase the level number.