WinLinux 2000 Ultrasound PnP - nelze nainstalovat zvukovou kartu

Karel Sovicek karel.sovicek na b-d.cz
Středa Červen 21 10:38:18 CEST 2000

-----Original Message-----
From: jmarek na muni.cz [mailto:jmarek na muni.cz]On Behalf Of Jan Marek
Sent: Friday, June 16, 2000 5:12 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: WinLinux 2000 Ultrasound PnP - nelze nainstalovat zvukovou
kartu

> A co Vam rekne WinLinux na

> # modprobe gus

System odpovi:
no dependency information for module /lib/modules/2.2.13/misc/gus.o

Chybi mu snad udaje o IRQ, DMA a pod? Kam je mam ale napsat? Nebo to chce po me neco uplne jineho?

> Jinak muzete zkusit ALSU, je to nasledovnik UltraSoundu. :
> http://www.alsa-project.cz by Kysela :-)

Vyse uvedena adresa www.alsa-project.cz neexistuje!

Ze Alsa-project nepodporuje patch-caching dost zasadni chyba. Prave kvuli tomu jsem vzasade vubec instaloval Linux, protoze jsem se domnival, ze Kyseluv driver (a jeho nasledovnici) bude lepe podporovat patch-caching nez originalni pro MS Windows.
(Diky vybe v driveru dochazi nekdy pri patch-cachingu k zatuhavani systemu). Provozovat ultrasound jako obycejny SB16 je znacna degradace.

Karel Sovicek