mgetty + ISDN

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Červen 21 15:59:03 CEST 2000

Radek Smidl wrote:

> Tak ted jsem se docetl ve FAQ v baliku isdn4k-utils, ze nejsou
> podporovany
> externi modemy, coz je muj pripad. Ach jo.

Klid. Externi ISDN budky pripojene pres RS232 pouzivaji klasicke PPP.
Maji v sobe obvykle konvertor SyncPPP/AsyncPPP.
Pokud je ISDN terminal pouzivan v rezimu PPP, tak je mgetty nevhodny
nastroj. Vhodnejsi je pravdepodobne dip.
Pokud mate ISDN terminal nastaven na V.110/V.120 a spol protokoly,
pak je pouziti mgetty a normalniho PPP zcela identicke s analogem.
Jednodussi na rozchozeni, o trosku mensi prenosovy vykon, nespojite
se s ostatnimi nastavenymi na PPP. Pokud chcete volat jen mezi
dvema ISDNkama co mate a nemate cas a chut experimentovat, tak V.120
je rychla volba.

        Majkl (majkl na tesnet.cz)