mgetty + ISDN

Radek Smidl smidl na antaris.cz
Středa Červen 21 16:39:57 CEST 2000

Michal Dobes wrote:

> Klid. Externi ISDN budky pripojene pres RS232 pouzivaji klasicke PPP.
> Maji v sobe obvykle konvertor SyncPPP/AsyncPPP.
> Pokud je ISDN terminal pouzivan v rezimu PPP, tak je mgetty nevhodny
> nastroj. Vhodnejsi je pravdepodobne dip.
> Pokud mate ISDN terminal nastaven na V.110/V.120 a spol protokoly,
> pak je pouziti mgetty a normalniho PPP zcela identicke s analogem.
> Jednodussi na rozchozeni, o trosku mensi prenosovy vykon, nespojite
> se s ostatnimi nastavenymi na PPP. Pokud chcete volat jen mezi
> dvema ISDNkama co mate a nemate cas a chut experimentovat, tak V.120
> [...]

Vypada to, ze je nastaven na 64K HDLC.
Potrebuji jeste vytacet i internetoveho providera, myslel jsem, ze to pujde, kdyz
spustim pppd s jinym options souborem. Takze to nepujde?
Jinak, z klienta se pomoci minicomu v pohode pripojim a mohu pracovat. Kdyz dam
jako shell prihlasovaneho usera pppd, po prihlaseni se objevuji ruzne znaky, coz
je podle mne v poradku. Jestlize chci ale z konzole normalne pinkat, nejde to.
Pise to:
IPCP terminated by peer (Unauthorized remoteadress)
LCP terminated by peer (No networks protokol running)

Diky

--
Radek Smidl, smidl na antaris.cz
Systemy a site