FTP install aborted abnormally

Vladislav Švadlenka vladislav.svadlenka na trion.cz
Čtvrtek Červen 22 14:23:05 CEST 2000

Díky, už jsem to vyřešil - bylo to podobné. Měl jsem FTP server realizován
na Win98, takže četl špatně názvy souborů (malé a velká písmena a zkracoval
na 8 písmen). Jenže počáteční informace jsou v souborech s krátkými názvy,
takže seznam balíčků atd. vše na začátku prošlo dobře a to mě mátlo. Zřejmě
skutečné kopírování balíčků se nějak mrvilo nebo neproběhlo, ale instalátor
to nějak neuhlídal.

Jaroslav Ptáček <ptacekj na cermak.cz> píše v diskusním
příspěvku:008201bfdc14$1673aec0$1b00a8c0 na cermak.cz...
> Podobný problém jsem měl také, ale u mě to způsobovalo CD-ROM, které velmi
> špatně načítalo data a kdž instalátor usoudil, že je tok dat nadobro
> přerušem, vhodil mi tuto hlášku. Mimochodem, neví někdo, kde by se dalo
> najít co která hláška instalátoru znamená? Při problémech tu vždy jen
> odhadujeme přesný význam těchto chybových hlášení.
> Ptacek Jaroslav
> ComputerServis Kadan
> ptacekj na cermak.cz

CD