OT:zatecnicke dotazy

Vraník Petr Petr.Vranik na kro.br.ds.mfcr.cz
Pondělí Červen 19 14:13:28 CEST 2000

Tak to si opravdu jenom myslite... Statnim institucim se M$ vysmiva nehoraznym zpusobem a dokonale mne vytaci lidi, kteri na M$ trvaji. A s tim nucenim pouzivani M$ s vama souhlasim - magori z ministerstva nam posilaji furt naky word2000 excel2000. Holt, co jim panbu nedal na rozumu, pridal na penezich. A sorry fsem za ot, ale proste uz jsem to nevydrzel a musel jsem si zanadavat, protoze to je strasny to vydirani. Jinymi slovy, bylo by to OK, kdyby si kazdy pouzival co mu vyhovuje, ale kdyz chci vymenovat informace s ostatnima, tak pouziju neco standartniho, napr cisty text v kodovani iso-8859-2, nebo HTML. Ale to by jsme po tupcich chteli moc.

			Petr Vraník - správce informačního systému
			mailto:Petr.Vranik na kro.br.ds.mfcr.cz
			tel.: (0634) 323 444
			Finanční úřad v Kroměříži