DNS problem

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Červen 22 15:51:49 CEST 2000

> este co je ale tiez vystrel od boku, skontrolovat resolv.conf a
> dostupnost nameserverov v nom (resp reverzku pre tieto)

vsetky servery su chodive a funckne a dokonca priamo na tom stroji je
dns-server, ktory resolvuje vsetko v poriadku.
tento problem som spozoroval ale aj na susednom DNS...na to tretom tato
chyba zatial nie je...

Blbne mi presne toto:
isitrial.com mi vypise aj dns serveri , vsetko.
ale na wos.isitrial.com mi vypise ze neexistuje a pritom existuje.
Neviem z akeho dovodu mu zblbne zaznam prave na tento stroj.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2