DNS problem

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Červen 22 16:26:10 CEST 2000

On Thu, 22 Jun 2000, Jan Satko wrote:

> dns-server, ktory resolvuje vsetko v poriadku.
> tento problem som spozoroval ale aj na susednom DNS...na to tretom tato
> chyba zatial nie je...
>
> Blbne mi presne toto:
> isitrial.com mi vypise aj dns serveri , vsetko.
> ale na wos.isitrial.com mi vypise ze neexistuje a pritom existuje.
> Neviem z akeho dovodu mu zblbne zaznam prave na tento stroj.

:-)) Dopoledne mne zadal uzivatel a chtel vyjimku z cache pro
wos.isitrial.com . Ze pry se tam nemuze dostat a dokladoval to hlaskou
od squida kde ale bylo jasne napsano ze nemuze resolvovat IP .
Kdyz jsem to zkusil tak zrovna v tu dobu to chodilo OK. Takze myslim
ze nekde neco hnije v DNS, ale u Vas asi ne.