DNS problem

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Čtvrtek Červen 22 18:08:52 CEST 2000

Zdravim!

> Stretol som sa prave s tymtio problemom a zaujimalo by ma ci uz to niekto
> neriesil. Bezi mi BIND 8.2.2. Opytam sa ho na jednu americku domenu, ktora
> 100% funguej a on mi povie ip-cko. Zatial je vsetko okej.
> Lenze po nejakom case (par hodin) uz mi zahlasi ze non existen
> host/domain. Vindo ze to taha z cache. Ale neviem ako sa mu to tam do nej
> dostalo. Nevie niekto ako to poriesit ? Napr. nejako nastavit aby ked 3x
> zahlasil fail uz sa do cache nepozeral ale skontroloval si to, alebo uplne
> odstavit cache ?

Pockat do druheho dne :-)  Pokud to bylo dnes dopoledne, je to pravdepodobne
tim, ze jeden z primarnich serveru pro domenu .com mel nekompletni data
a o nekterych subdomenach tvrdil, ze neexistuji.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"The better the better, the better the bet."