DNS problem

elef roka na elef.sk
Čtvrtek Červen 22 18:59:18 CEST 2000

On Thu, 22 Jun 2000, Peter Ronai wrote:

> hej a tie zas musia pouzivat root nameservery ktore su v skutocnosti
> autoritarne, nie?

ano, ale v tom pripade sa na autoritativne root nameservery obracia prave
ten nas vnutorny root

> nemozno predsa povedat ze moj nameserver vo vnutornej sieti je posledna
> autorita, to by sme sa dostali len po ten server a dost...

pozrite si polozky forwarders

> jedna prave o ten root nameserver v lokalnej sieti, ktory plni aj ostate
> funkcie named pre lokal

no nebolo tu povedane, aky nameserver to bol. ja som len upozornil, ze
nie vsetky musia mat rovnaky zoznam root serverov, ako je pouzivany na
internete (a-m.root-servers.net)

                                        Elef.
Juraj 'Elef' Roka, JR2927-RIPE, roka na elef.sk, http://www.elef.sk
System administrator at Military Academy Liptovsky Mikulas.