instalace SO 52 sitove

Kuffa Libor Libor.Kuffa na cet.os.ds.mfcr.cz
Pátek Červen 23 06:26:12 CEST 2000

Preji hezky den,

Stahnul jsem si binarku SO 5.2 a jelikoz pracujeme na domacim PC dva (ja a
ma mila), chtel bych jej nainstalovat "sitove" - tj., jak pisou v manualu, s
volbou -net (-n) u programu setup a pak by si kazdy z nas nainstaloval
network verzi. A v tom je ten problem.
Binarka samotna mi prepinac "nezbasti" a skript setup pochopitelne
nevlastnim. V PDF-ku, stahnutem z SUNu pisi o instalaci vse z predpokladem,
ze mam CD a tudiz mohu instalovat dle jejich navodu.
Takze bych Vas rad poprosil - existuje nekde na netu vystavena verze SO 5.2
ne ve forme binarky, ale ve forme "CD" (tak jako se distribuovala verze
5.1)? Popr. kde ja blbec delam chybu - nebot nepochybuji, ze chybu nekde
delam, ale nevim kde.

Diky

Libor Kuffa