instalace SO 52 sitove

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Pátek Červen 23 07:29:54 CEST 2000

Kuffa Libor wrote:

> Preji hezky den,
>
> Stahnul jsem si binarku SO 5.2 a jelikoz pracujeme na domacim PC dva (ja a
> ma mila), chtel bych jej nainstalovat "sitove" - tj., jak pisou v manualu, s
> volbou -net (-n) u programu setup a pak by si kazdy z nas nainstaloval

Take jsem to nekolikrat preinstalovaval, nez jsem si poradne precetl
README (ktere se vytvori ale az po nainstalovani). Takze postup je
takovy -- prihlasit se jako root, pustit tu velkou 100 MB binarku s
parametrem "/net" (ne klasicke minus, ale windowsovske lomitko) a
nainstalovat to nekam (/opt/office52). Pak se prihlasit jako uzivatel
a z toho adresare, kam se to nainstalovalo, spustit setup
(/opt/office52/program/setup) -- pak jiz mate volbu network
installation (nebo jak se to jmenuje).

> network verzi. A v tom je ten problem.
> Binarka samotna mi prepinac "nezbasti" a skript setup pochopitelne
> nevlastnim. V PDF-ku, stahnutem z SUNu pisi o instalaci vse z predpokladem,
> ze mam CD a tudiz mohu instalovat dle jejich navodu.
> Takze bych Vas rad poprosil - existuje nekde na netu vystavena verze SO 5.2
> ne ve forme binarky, ale ve forme "CD" (tak jako se distribuovala verze
> 5.1)? Popr. kde ja blbec delam chybu - nebot nepochybuji, ze chybu nekde
> delam, ale nevim kde.
>
> Diky

Neni zac.

> Libor Kuffa

 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708