mgetty+sendfax, respond.exe: nemuzu faxovat z WIN pres 0

Martin Trcka mtrcka na smpas.cz
Pátek Červen 23 10:54:34 CEST 2000

Prijemny den,

zprovoznuji fax server postaveny na $SUBJ. Funguje mi vse, tak jak si predstavuji az na posilani faxu z Windoze.
Ve firme mame ustrednu, ven se vola pres nulu. Pokud chci poslat fax z unixu, zadam cislo ve formatu "0,fax. cislo", vse se krasne naspooluje a pote odesle.

Kdyz to same zkusim ve Win, tedy poslu tisk pres sambu, respond.exe si vyzada fax.cislo a ja zadam "0,fax", vubec se pozadavek nenaspooluje a konci (kdyz se
v historii potom podivam na seznam odchozich fax. cisel, je tam videt, ze ',' nahradil za mezeru ' '.
Pokud zkusim poslat fax ve formatu "0fax", tak se naspooluje ale  zase se nepodari vytocit cislo, protoze ustredna to "nestihne" prepojit.

Mel jste nekdo podobny problem ? Jak donutit respond.exe odesilat cislo s carkou ? Popr. lze rict sendfaxu aby za oddelovac povazoval i jine znaky (treba strednik )?

Diky, Martin Trcka