mgetty+sendfax, respond.exe: nemuzu faxovat z WIN pres 0

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pátek Červen 23 11:27:40 CEST 2000

No nic jednodussiho.

Nepredpokladam ze byste potreboval faxovat v ramci vasi ustredny, tj vsechny faxy jdou ven s prefixem 0,
Taskze je nejjednodussi tento prefix doplnit do /etc/mgetty+sendfax/sendfax.config
kde je polozka dialing-prefix a ja tam mam "ATD9,"  (bez uvozovek, ja jdu ven pres 9, pro vas ATD0,).

Toz tak.
Jinak doporucuji slovensky webarchiv, velmi dobre funguje. A kdybyste potreboval faxovat primo z dos aplikaci , tak jsem udelal scripty, ktere mi simuluji Epson 9 i s
nejcastejsimi sekvencemi.

S pozdravem

Petr Zapadlo