nemuzu pripojit disketovou mechaniku

RuzickaTom na ipb.cz RuzickaTom na ipb.cz
Pátek Červen 23 11:13:45 CEST 2000

 Dobry den mam nainstalovany red hat 6.1 Cz a nemohu pripojit disketovou
mechaniku.

 Otevru slozku sablony pretahnu ikonu Device na plochu a ve vlastnostech v
zalozce Vseobecne zadam nazev disketa a na zalozce zarizeni zadam  /dev/fd0
vyberu si ikony pro pripojeni a odpojeni. V okamziku spusteni ikony se
disketova mechanika rozsviti ale nahlasi mi to chybu. Nevite v cem muze byt
problem ? V pripade lze to udelat nejak jinak ? Jsem absolutni zacatecnik. (
toto pripojeni jsem delal podle doporucene prirucky)

Je mozno pripojit mobilni telefon a spojit se na internet ? Nebo musim mit
naky specialni software ?
                                                               Dekuji
Ruzicka Tomas