nemuzu pripojit disketovou mechaniku

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Pátek Červen 23 12:09:15 CEST 2000

RuzickaTom na ipb.cz wrote:

>  Dobry den mam nainstalovany red hat 6.1 Cz a nemohu pripojit disketovou
> mechaniku.
>
>  Otevru slozku sablony pretahnu ikonu Device na plochu a ve vlastnostech v
> zalozce Vseobecne zadam nazev disketa a na zalozce zarizeni zadam  /dev/fd0
> vyberu si ikony pro pripojeni a odpojeni. V okamziku spusteni ikony se
> disketova mechanika rozsviti ale nahlasi mi to chybu. Nevite v cem muze byt
> problem ? V pripade lze to udelat nejak jinak ? Jsem absolutni zacatecnik. (
> toto pripojeni jsem delal podle doporucene prirucky)

v jake Xwin manageru, neb se zda, ze jste v grafickem prostredi ?? Co rikaji prava na to
zarizeni, muzete to pripojit jako root ?? Trochu relevantnich informaci by neskodilo ....

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...