nemuzu pripojit disketovou mechaniku

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Pátek Červen 23 13:42:19 CEST 2000

Zdenek Pizl wrote:

> v jake Xwin manageru, neb se zda, ze jste v grafickem prostredi ?? Co rikaji prava na to
> zarizeni, muzete to pripojit jako root ?? Trochu relevantnich informaci by neskodilo ....

Rekl bych KDE, prava v poradku (standardni instalace?), ale typ ve
fstab bude ext2. Zkuste napsat obsah souboru /etc/fstab. Mela by tam
byt radka zacinajici /dev/fd0 a u ni ve tretim sloupecku typ
souboroveho systemu. Je-li tam ext2, zmente to na vfat.

>          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
>                 mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII

 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708