StarOffice 5.2

Petr Pajas pajas na ufal.ms.mff.cuni.cz
Pátek Červen 23 12:52:29 CEST 2000

Cejka Rudolf <cejkar na dcse.fee.vutbr.cz> writes:

> A to nestaci? K cemu ceska menu?

No me to staci, at je to treba italsky, ale abych to mohl vrazit na
stul treba sekretarce tak potrebuju, aby (aspon trochu) rozumela, co
to po ni chce a co se stane, kdyz neco udela.

> Dulezite jsou prave ty fonty a spellchecker:

To je fakt. Jeste kdyby tak doprogramovali podporu pro ispell a clovek
by si uz nemusel porizovat to jejich CD...

-- Petr Pajas