Pozor opravdovy virus !!!

Dusan Malik malik na education.gov.sk
Pátek Červen 23 15:29:41 CEST 2000

David Trcka wrote:

> Dam kazdy den korunu nekomu, kdo bude tuhle konferenci moderovat. Verim ze
> nejsem sam a ze to vyjde na slusnou mesicni mzdu. Nejaci dobrovolnici?

>     David Trcka, network administrator

Nemusite byt az taky brblavy dedo (v cestine brucoun,
skarohlid a pod.) Tu islo iba o vtip, i ked s
predchadzajucim virom niekoho moze provokovat.
Inak si myslim, ze obcas v unosnej miere trochu
odlahcenia (najma teraz v takychto horucavach) nezaskodi.
Ved i známe kapacity v roznych oblastiach sa radi
bavia a robia si srandu i z vlastnej profesie.
 Vid napr.  "antinobelove" ceny a pod.

Tato konf. asi bude tazko niekedy moderovana, uz i
z dovodu skladby ucastnikov. Moderovane konf.
existuju a ak usudzujem podla signatury o nich
urcite viete. Inak si myslim, ze nie je potrebne
moderovat tuto konferenciu, (ked tak, tak iba usmernovat)
 ale ak chcete mozete zalozit moderovanu kedykolvek a s
i s rovnakym zameranim.

S pozdravom

Malik