Tlusty klient a tenky server Re: presmerovani vystupu Xwindows, tenky klient a tlusta sekretarka

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Červen 23 18:20:26 CEST 2000

> Sun Ray je tenky klient... jedine co robi je ze zobrazuje na obrazovku a
> pusta do zvukofky co mu pride od servera. vyzera to byt cool vecicka.

Ano a pozna iba X-y a musi mat sunacky server, ktory ho manazuje.
Ale inak ma karticku s ktoru sa hocikde lognes (dobra vec) a asi tak skoro
nepokazi ako normal PC.
Ked chces pustat nejaky MS tak musis mat na sunackom serveri clienta pre
citrix na NT TS.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2