iBox

Jiri Stepanek jiri.stepanek na atlas.cz
Pátek Červen 23 22:20:42 CEST 2000

From: Sperka L <lsperka na volny.cz>
> Mate nekdo zkusenosti s iBox 2.0.0. Instaloval jsem to podle pokynu na RH
6.1CZ z Chip CD, ale vubec to nejede. Vite nekdo o nejake chybe?

Ja jen vim, ze musite mit nainstalovany RH6.1CZ jako server (ten typ
instalace pri kterym to znici uplne vsechno na disku). Ja jsem to instaloval
z CD, ktery jsem dostal postou po odeslani kuponu z instalacni prirucky
RH6.1 a fungovalo to bez problemu.

Jiri Stepanek <jstep na volny.cz, jiri.stepanek na atlas.cz>
student Gymnazia trida Kapitana Jarose Brno
Web: www.jaroska.cz, math.jaroska.cz
W na P: wap.jaroska.cz
At zije Microsoft, ale nekde jinde, treba na Marsu.