iBox

Jozef C. Chocholacek Jozef.Chocholacek na qbizm.com
Pondělí Červen 26 07:32:30 CEST 2000

Jiri Stepanek wrote:
> From: Sperka L <lsperka na volny.cz>
>
> Ja jen vim, ze musite mit nainstalovany RH6.1CZ jako server (ten typ
> instalace pri kterym to znici uplne vsechno na disku). Ja jsem to instaloval
> z CD, ktery jsem dostal postou po odeslani kuponu z instalacni prirucky
> RH6.1 a fungovalo to bez problemu.

  Bohuzial, verzia, ktora je na Chip CD je nejak divne buggy :(
Niekomu sa ju podari rozbehnut, niekomu nie. Ale nie je na to potrebny
RH6.1CZ, staci mat akykolvek (aj povodny) RH6.1 nainstalovany ako
server (az na to, ze z mne neznamych dovodov sa pri instalacii RH ako
server nenainstaluje balik imap, co potom vyustuje do problemov s
preberanim posty z iBoxu - balik imap obsahuje aj POP3 server).

  Inak najlepsim riesenim je pouzit original instalacne CD iBoxu.

J.Ch.
| Ing. Jozef Chocholacek            Qbizm technologies     |
| Jozef.Chocholacek na qbizm.com       Division INET-Services |
| +420 5 41242414                   http://www.qbizm.com/  |