dve sitove ISA karty v RH 6.0

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Sobota Červen 24 16:52:37 CEST 2000

Zdravim a mam tri kontrolni otazky:

> Karty maji samozrejme kazda jine IRQ a IO adresu.
1. Jake IO a IRQ pouzivas ?

> alias eth0 ne
> options eth0 ........ atd.
>
> alias eth1 ne
> options eth1 ........ atd.
2. Co je to ...... atd. ? (Mozna mas chybu v syntaxi a tech 15 pismen uz jsi
napsat mohl.

3. Kontroloval jsi, jestli mas /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth1 ?
(Mozna to ten linuxconf nevygeneroval...)

--
Kolbis

rkolbabek na volny.cz
www.volny.cz/rkolbabek

Jan Povolny <jpovolny na iol.cz> píše v diskusním
příspěvku:5q60j8.9d9.ln na andrew...