dve sitove ISA karty v RH 6.0

Jan Povolny jpovolny na iol.cz
Sobota Červen 24 22:05:56 CEST 2000

Roman Kolbábek <rkolbabek na volny.cz> píše v diskusním
příspěvku:8j2i06$2u0h$1 na ns.felk.cvut.cz...
> Zdravim a mam tri kontrolni otazky:

*** A ja ti odpovim, pro ty, co nechteji cist dale, uz jsem problem vyresil
prejmenovanim modulu, tak jak bylo uvedeno v postu od pana Vybirala, kteremu
timto dekuji za vyreseni problemu.

> 1. Jake IO a IRQ pouzivas ?

*** U obou karet ruzne samozrejme, ale v tom problem byt nemohl, jelikoz ty
karty samostatne v pohode chodily.

> 2. Co je to ...... atd. ? (Mozna mas chybu v syntaxi a tech 15 pismen uz
jsi
> napsat mohl.

*** Mohl, ale bylo to opravdu zbytecne. Nicmene se tam dala udelat chyba a
proto je tvoje otazka logicka. Ja ale tuto praci nedelal poprve (pouze
poprve s takovymi problemy) a proto zde chyba v mem pripade nebyla.

> 3. Kontroloval jsi, jestli mas /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth1 ?
> (Mozna to ten linuxconf nevygeneroval...)

*** Vygeneroval to v poradku, soubor tam byl, je a bude :-).

Diky vsem za pomoc. Problem byl v tom, ze Linux ma potize pri pouziti
stejneho modulu a dvou variant prepinace "options", vzdy totiz vezme to
prvni (nebo druhe, to uz si nepamatuju) a tim druhym (nebo prvnim) se pak
vubec nezajima. Pokud to udelate podle rady pana Vybirala, vse se vyresi,
protoze si Linux mysli, ze ma dva rozdilne moduly.

S pozdravem
Jan Povolny