Instalace ALSA driveru

Jura jurux na telecom.cz
Neděle Červen 25 21:07:11 CEST 2000

Dobry den
Mam zkoupenu distribuci SUSE 6.3 z Intacu Brno.
Na MB MSI MS-6309 mam integrovanou zvukovku VIA VT82C686 - zatim bohuzel
mimo provoz.
Zajasal jsem nad podporou teto zvukovku ze strany skupiny ALSA(tusim od
verze 0.5.6), stahnul jsem nejnovejsi driver, library, utils.
Postupoval jsem dle navodu v Documentation na strankach alsa-project.org
:

rozbaleni
./configure
make
make install

Bohuzel make a make install jsou zakonceny chybovou hlaskou:

sound_oss.c:27: #error "Enable the OSS soundcore multiplexer
(CONFIG_SOUND) in the kernel."
make [1]: xxx[sound-oss.o] Error 1
make [1]: Leaving directory '/root/inst.......'
make: xxx [compile] Error 1

Bohuzel nevim jak dale. Hledal jsem v konfiguraci moznost umoznit v
jadre uvedeny soundcore multiplexer - bohuzel nic.

Za radu predem dekuji

Jiri Pivonka