Instalace ALSA driveru

Michal Krause michal na krause.cz
Neděle Červen 25 22:26:34 CEST 2000

On 25/06/2000, Jura wrote:

> Zajasal jsem nad podporou teto zvukovku ze strany skupiny ALSA(tusim od
> verze 0.5.6), stahnul jsem nejnovejsi driver, library, utils.
> Postupoval jsem dle navodu v Documentation na strankach alsa-project.org
> :
>
> rozbaleni
> ./configure
> make
> make install
>
> Bohuzel make a make install jsou zakonceny chybovou hlaskou:
>
> sound_oss.c:27: #error "Enable the OSS soundcore multiplexer
> (CONFIG_SOUND) in the kernel."
> make [1]: xxx[sound-oss.o] Error 1
> [...]

ALSA potrebuje, abyste mel v jadre zapnutou podporu zvuku (bez dalsich
ovladacu karet, proste jenom Enable sound v make menuconfig). Obavam se,
ze pokud tomu tak neni, budete muset prekompilovat jadro.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi