Kompilace programu

Michal Krause michal na krause.cz
Neděle Červen 25 22:21:07 CEST 2000

On 25/06/2000, Michal Sviga wrote:

> Nemel jsem nainstalovane baliky pro preklad.
> Po nejakem hledani jsem prisel na to, ze gcc je ukryto v baliku egcs
> Ten jsem nainstaloval, ale po spusteni ./configure
>
> mi to hlasi:
>
> configure error: C compiler cannot create executables.
>
> Nevim, kde hledat dal a co nainstalovat?

Pokud je to Red Hat Linux, tak glibc-devel a binutils. Pripadne zjistite
vice nahlednutim do config.log, ktery vznika behem spusteni skriptu
configure

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi