WindowMaker a ikony co nejdou do doku

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Červen 26 07:01:34 CEST 2000

>      Dobrý den
>
>      Pro některé programy (např.: VariCAD, LyX) WindowMaker nezobrazuje
> ikonu umístitelnou do doku. Ve starších verzích to řešil nějaký
> prográmek, ale to se prý již nepoužívá. Věděl by někdo jak se to řeší ve
> verzi 0.61.0.
>      Dále by mě zajímalo, zda existuje nějaký pěkný File Manager pro
> WindowMaker.
>
>      S pozdravem
>                              Jiří Mlíka

Dobre rano,
Co se te dokovatelne ikony tyce, mam v praxi odzkousene dve reseni:
a) spustit v te "neikonove" aplikaci nejaky soubor a potom to ikonifikovat.
V nekterych pripadech budete mit ikony dve, jednu aplikace (dokovatelna) a
druhou aplikace+soubor. To je ta s listou nahore.
b) dokovat ikonu nejake poslusne aplikace a tu potom kompletne upravit
(prepsat) pro aplikaci, kterou potrebuji.

Co se tyce manazera souboru IMHO nejidealnejsi reseni je:
rxvt -fn -misc-fixed-medium-r-normal--15-*-iso8859-2 -fg green -bg black -e
mc
cimz si spustite mc v terminalu rxvt i s cestinou (parametry barev pozadi a
textu si nastavte dle sveho gusta).
Trvate-li ovsem na nekterem manazeru s grafickym rozhranim zkuste gentoo.
Jde velmi dobre konfigurovat i pocestit (pouziva knihoven GTK). Nasel jsem
na CD se SuSE distribuci, ale z hlavy nemohu vydolovat nejaky odkaz. Mel by
byt i v distribucich Mandrake a v originalni RedHat.

S pozdravem
Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz