Gravis Ultrasound PnP - ALSA 0.5.8a / Yamaha WF192XG

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Pondělí Červen 26 07:56:35 CEST 2000

Jaroslav Lukesh wrote:
> Ultrasound neni nijak genialni sampler (je to i jedna kvalitativne z
> nejhorsich zvukovek, horsi je snad uz jen disney-sound :), to uz je fakt
> lepsi soundblaster (podle mne nejlevnejsi jakz-takz pouzitelny sampler).

Uaaaa, ja jsem mel Gravis Ultrasound (bez dalsich pripon) asi
pred 5-6 lety a jeji zvuk povazuju za dost dobry. Taky se malem
nevesla do pocitace, jak byla dlouha :-) Poctive analogove filtry
atd, to tezko nahradite jednim cipem na SB za 1000 Kc :-)
A ze by tehdy byl nejaky SB lepsi, nez GUS ??? Ty, co jsem slysel,
se s nim nedaly porovnat.

MH

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz