Tlusty klient a tenky server Re: presmerovani vystupu Xwindows, tenky klient a tlusta sekretarka

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Pondělí Červen 26 12:26:45 CEST 2000

> Naprosta vetsina pameti, kterou Xserver spotrebuje, je backing store
> (prostor, kde je ulozen obsah prave neviditelnych casti oken, aby to
> nemuseli klienti cele porad prekreslovat) a pixmapy (aby se nemusely
> porad transportovat od klientu na server).

> IMHO by mel mit tenky klient obrazovku s pouze jednou radou pixelu. :)

nehovoriac o tom ze povedzme Xovy sietovy zobrazovac pre win obvykle
neberie tolko pamate a je to v podstate normalny X server
zavisi mnoho od implementacie
qnxovy photon je napriklad implementacia, ktoru by som osobne doporucoval
na danu vec