HP LaserJet 5M mi odmita tancit SAMBu

Zdenek Drlik zdenek.drlik na kleibl.cz
Úterý Červen 27 15:36:41 CEST 2000

David Jedziniak wrote:

> Zdravim vsechny,
> kterym se pri cteni slova "SAMBA" jeste nejezi vlasy na hlave.
>
> Na jedne z nasich pobocek jsem nahradil Novelovsky server za SAMBu na REDHAT
> u 6.1. Sdileni mam v poradku, vse mi funguje. Jen se mi stale nedari nastavi
> t tisk na HP LaserJet 5M s JetDirect (tedy vlastni IP). Nechci tiskarnu zapo
> jovat k LPT k nakemu PC. Chci mi tiskarnu zapojenou jako samostatne zarizeni
> . Asi je to nejaka konina, kterou uz bohuzel asi nevidim.
>
> Dekuji vsem za kazdy postreh, jak nastavit smb.conf ci "print manager".

> [...]

Možná nemístný dotaz, ale máte na Linuxu vytvořenou tiskárnu s názvem "Laser"?
A pokud ano, můžete na ni tisknout přímo ze systému (lpr -PLaser <filename>)?
Pokud nemůžete, není chyba v Sambě, ale v nastavení tiskárny v systému (man
printcap, man lpd).
S pozdravem
--
Zdeněk Drlík, diplomovaný technik