HP LaserJet 5M mi odmita tancit SAMBu

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Červen 27 15:37:47 CEST 2000

On Tue, 27 Jun 2000, David Jedziniak wrote:

> Zdravim vsechny,
> kterym se pri cteni slova "SAMBA" jeste nejezi vlasy na hlave.
>
> Na jedne z nasich pobocek jsem nahradil Novelovsky server za SAMBu na REDHAT
> u 6.1. Sdileni mam v poradku, vse mi funguje. Jen se mi stale nedari nastavi
> t tisk na HP LaserJet 5M s JetDirect (tedy vlastni IP). Nechci tiskarnu zapo
> jovat k LPT k nakemu PC. Chci mi tiskarnu zapojenou jako samostatne zarizeni
> . Asi je to nejaka konina, kterou uz bohuzel asi nevidim.

A lpr Vam na tu tiskarnu tiskne ? Jak tak koukam tak se odkazujete na
printer name Laser, takze se asi jmenuje v /etc/printcap Laser. Ja jsem
mel s HP5M-kou a internim printservrem docela problem - oblibeny zapis
v printcapu -

  printername:sd=/var/spool/lpd/printername:rm=printserver.domain.cz:rp=raw

mi nechtel fungoval tisklo to nesmysly, az zmena na -

  printername:sd=/var/spool/lpd/printername:lp=printserver.domain.cz%9100

zabrala. Pouzivam lprng.