SO5.2 a Debian

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Červen 27 18:38:03 CEST 2000

On 27 Jun 2000 11:44:47 +0200, Ondrej Sury wrote:

: Predpoklad: Musite mit cesky fungujici Xy (tj. nainstalovane fonty,
: klavesnici a spravne nastavene locale).
: Postup:
: 1. Stahnete StarOffice.
: 2. Nainstalujete StarOffice.
: 3. Pustite StarOffice.

: Doslov: Vse funguje.  Zadny libi18nforce (bleee, fuj).  Hacky,
: carky jako vysite.  Tisk do postscriptu (Generic Printer) taky.

Tak skuste nasledovne:

1. spustite StarOffice
2. New Text Document
3. zvolte font Helvetica
4. Příšerně žluťoučký ...
   v tomto momente ja vidim 8859-1 znaky

Dalsia varianta:

1. spustite StarOffice
2. New Text Document
3. Příšerně žluťoučký ...
   default font je Times, zatia vsetko OK
4. File / Page preview
   defaultova instalacia sa zobrazi zle, az po nainstalovani
   fontov je to OK
5. vyselektujte prave napisany text
6. zmente font na Timesnewroman
   u mna uvidim tazko popisatelny bordel s pismenami cez seba

Treti pokus:

1. spustite StarOffice
2. New Text Document
3. Příšerně žluťoučký ...
4. vyselektujte prave napisany text
5. zmente font na Helvetica
6. zmente ho znovu na Times
   oops - zase vidim 8859-1 znaky

Ak Vam vsetko toto funguje, velmi by ma zaujimala Vasa
konfiguracia pred instalaciou SO.

Xy mi samozrejme slovensky bez problemov funguju.

Zdravi
--
					Stano