SO5.2 a Debian

Petr Šobáň Petr.Soban na ova.inecnet.cz
Úterý Červen 27 22:35:27 CEST 2000

Dne Út, 27 čen 2000 Stanislav Meduna napsal(a):
>On 27 Jun 2000 11:44:47 +0200, Ondrej Sury wrote:
>
>: Predpoklad: Musite mit cesky fungujici Xy (tj. nainstalovane fonty,
>: klavesnici a spravne nastavene locale).
>: Postup:
>: 1. Stahnete StarOffice.
>: 2. Nainstalujete StarOffice.
>: 3. Pustite StarOffice.
>
>: Doslov: Vse funguje.  Zadny libi18nforce (bleee, fuj).  Hacky,
>: carky jako vysite.  Tisk do postscriptu (Generic Printer) taky.
>
>Tak skuste nasledovne:
>
>1. spustite StarOffice

.....skraceno

>Ak Vam vsetko toto funguje, velmi by ma zaujimala Vasa
>konfiguracia pred instalaciou SO.

Pouzival jsem SO 5.1 kde musela byt zavedena knihovna pro psani ceskych znaku,
v SO 5.2 jiz byt nemusi a pise bez problemu.
Jinak u obou je nutne zavest ceske znakove fonty a ty potom take bez problemu
pisou cesky, samozrejme pokud nemame ceske fonty tak cesky psat nebudem.
Spustit a nastavit tiskarnu a fonty.

--

 Petr Šobáň
 e-mail: Petr.Soban na ova.inecnet.cz