jeste apache

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Středa Červen 28 08:49:29 CEST 2000

Pavel Kankovsky wrote:

> A co chcete slyste? Ze jste to asi analyzoval blbe, kdyz jste neprisel na
> pricinu? :)

*** DObra.. vyjadril jsem se spatne. Pri prohlidce tech logu jsem mel
par tipu na CGI a PHP skripty, ktere s evykonavaly rekneme
neprehlednutelne casto. Potiz je v tom, ze vzdy kdyz jsem nejakyu takovy
skript znepristupnil a restartnul apache, tak narostl zase, takze touto
metodou jsem se niceho nedobral.

Hledam nejakou lepsi, ale nic uz me nenapada.

> To tam musite mit sakra velky provoz, kdyz by to nesneslo exit() a fork()
> po mene nez 5000 pozadavcich.

No ono mi to pripada, ze v okamziku, kdy nejaky child proces naroste tak
vyrizuje tech pozadavku pomerne malo, takze se hned tak nezabije a
zbytecne bych zabijel jine, ktere jsou OK.

Honza

--