jeste apache

Středa Červen 28 12:04:14 CEST 2000

On Wed, 28 Jun 2000, Jan Havlicek wrote:

> *** DObra.. vyjadril jsem se spatne. Pri prohlidce tech logu jsem mel
> par tipu na CGI a PHP skripty, ktere s evykonavaly rekneme
> neprehlednutelne casto. Potiz je v tom, ze vzdy kdyz jsem nejakyu takovy
> skript znepristupnil a restartnul apache, tak narostl zase, takze touto
> metodou jsem se niceho nedobral.

Proste a jednoduse generovat log, ve kterem bude napsano, jaky pozadavek
se vyrizoval a jaky je rozdil mezi spotrebou pameti pred a po. Pak
uvidite, jestli to zpusobuje neco konkretniho, nebo jestli je pachatelu
vic. Az budete vedet, kdo ma maslo na hlave, tak muzete zkoumat
detailneji.

> No ono mi to pripada, ze v okamziku, kdy nejaky child proces naroste tak
> vyrizuje tech pozadavku pomerne malo, takze se hned tak nezabije a
> zbytecne bych zabijel jine, ktere jsou OK.

Pokud to neni pouhe zdani, pak to musi znamenat, ze ta obezni decka jsou
navic nejaka pomala.