XDOSEMU

Středa Červen 28 10:01:31 CEST 2000

On Tue, 27 Jun 2000, Milan Rybar wrote:

> ako na za zobrazenie diakritiky v $subj ?
> V dosemu.conf je $_X_Font, ale ani po zmene na
> ISO8859-2 font diakritika moc dobra nie je :(

Uz jste videl dosovy program, co zobrazuje v ISO 8859-2?

Potrebujete vga.pcf upravene tak, aby tam byly ceske znaky v prislusnem
z dvouapulmilionu moznych PCoidnich kodovani. Ja jsem to kdysi zkousel
vyrabet takovym nejakym postupem, ze jsem na jedne konzoli pustil DOSEMU
s primym pristupem na konzoli, v nem nejakou tu obludnost, co tam dala
cesky font, z druhe konzole jsem pak spustil program "restorefont".
Myslim, ze vylo zapotrebi nejake ekvilibristiky s prepinanim konzoli
a vysledek mozna potreboval jeste nejak zkonvertovat, ale povedlo se mi
to.

Alternativne muzete do DOSEMU naprogramovat, aby umel vzit obrazky fontu
z virtualni videopameti a kreslit je displej misto znaku z nejakeho
Xoveho fontu.