XDOSEMU

Michal Kubecek kubecekm na crs-net.cz
Středa Červen 28 10:13:23 CEST 2000

> Uz jste videl dosovy program, co zobrazuje v ISO 8859-2?

Dosemu 1.0.0 umí (nebo to aspoň tvrdí) konverzi CP852 -> ISO 8859-2.
Takže by stačilo nastavit příslušný parametr a použít vhodný ISO font.
Bohužel jsem nenašel takový, který by uspokojil mé mírné estetické nároky
a současně dosemu. Font se totiž zadává ne způsobem obvyklým, ale jako
jméno souboru v /usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc. Ať jsem mu podstrčil
kterýkoli z ISO 8859-2 fontů pro terminál, vždy ho odmítl. Ty fonty,
které byl ochoten akceptovat, byly zase v kombinaci bílá na černé zcela
nečitelné.

> Potrebujete vga.pcf upravene tak, aby tam byly ceske znaky v prislusnem
> a vysledek mozna potreboval jeste nejak zkonvertovat, ale povedlo se mi
> to.

Tohle zní nadějně, zkusím to udělat.

                                                           Michal Kubeček