XDOSEMU

Michal Samek spec_list na tony.cz
Středa Červen 28 10:26:20 CEST 2000

Ahoj, mam podobny problem (dosove ucetnictvi) a DOSEMU1.0.0 podle mne
NEDELA
konverzi sady CP852 na Latin2 v xdosu, pouze v konzoli. Omlouvam se,
pokud mi neco uteklo
a uz to tu bylo (prave jsem se prihlasil 'po letech' do listu), ale
NEMATE NEKDO
font (fonty) vga pro x-ka upravene na CP852? Nebo odkaz na dokumentaci
formatu techto fontu - asi
by slo prinejhorsim ze screenshotu znakove sady z win vygenerovat ten
font, jen vedet jak ...

Michal Samek