Server vs. video

Jan Pavlík gandie na fatboy.cz
Středa Červen 28 13:29:51 CEST 2000

Chtel bych se zeptat, zda ma nekdo zkusenosti s online prenosem videa po internetu. Vim, ze prenos hlavne zatezuje linku, ale pro jistoti. Mam na neco takoveho sestavit server a jsem z toho docela nestastnej, protoze nevim, co vsechno a hlavne kolik toho Linux vydrzi.
Pocitam, ze by to melo byt neco dvouprocesoroveho (PIII 500Mhz, 128-256 MB RAM, SCSI 10 GB HDD.
Pocet uzivatelu, kteri na video muzou koukat muze dosahovat radove az nekolik tisic... :(

Diky za radu, snad mi potom sef neutrhne hlavu, az mu prijde faktura :))

Gandie