Server vs. video

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Středa Červen 28 13:49:16 CEST 2000

hmm, nekolik tisic zapomente. I na 2mbps linku jich muze byt okolo 1500
maximalne, a to jeste neni super kvalita (mluvim o streamovanem videu).
- bude asi potreba dost pameti, rekl bych, ze 256 je malo.

jinak plati, ze (20kbps je mizerna kvalita):

stream         klientu           pasmo
20kbps           60		1.2Mbps
60% 20kbps a
40% 80kbps       100            4.4Mbps
80kbps           100            8Mbps
20kbps           1000           40Mbps

a na 180vterin zaznamu v RA pri 20kbps (surestream) potrebujete 900kB na
disku.

a to nemluvim o kvalite treba HDTV. ;)

tm
Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCSE
F-P: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3