jeste apache

Středa Červen 28 17:54:59 CEST 2000

On Wed, 28 Jun 2000, Jan Havlicek wrote:

> Apache neco takoveho bohuzel proste a jednoduse neumoznuje. Spotreba
> pameti se pomoci custom logu logovat neda. A logovat do roury kde by se
> to nejak pro patricny child zjistovalo mi pripada hodne brutalni, navic
> mam celkem velke mnozstvi virtualu a predelavat httpd.conf se mi zrovna
> dvakrat nechce.

Myslete kreativne. Bud 1. vylepsite Apache (use the Source, Luke), nebo 2.
muzete proste jen externim programem merit, jak jsou jednotlive procesy
v urcitych dostatecne huste rozmistenych casovych okamzicich velike, a
zkusit to korelovat s normalnim logem a ziskat primerene malou mnozinu
podezrelych.