jeste apache

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Středa Červen 28 16:56:02 CEST 2000

Pavel Kankovsky wrote:

> Proste a jednoduse generovat log, ve kterem bude napsano, jaky pozadavek
> se vyrizoval a jaky je rozdil mezi spotrebou pameti pred a po. Pak
> uvidite, jestli to zpusobuje neco konkretniho, nebo jestli je pachatelu
> vic. Az budete vedet, kdo ma maslo na hlave, tak muzete zkoumat
> detailneji.

Apache neco takoveho bohuzel proste a jednoduse neumoznuje. Spotreba
pameti se pomoci custom logu logovat neda. A logovat do roury kde by se
to nejak pro patricny child zjistovalo mi pripada hodne brutalni, navic
mam celkem velke mnozstvi virtualu a predelavat httpd.conf se mi zrovna
dvakrat nechce.

Honza

--