LONG Re: DeskJet 930

Daniel Smolik Smolik na corpus.cz
Čtvrtek Červen 29 11:28:07 CEST 2000

Petr Skoda wrote:

> To uz resim par let !
Ja take a uz jsem o tom take psal.

> [...]
> byli v konferenci donedavna). Vetsina delala jen grafy.
> Prosel jsem Internet krizem krazem a zda se, ze je tam zacykleny system
> bludu a omylu. Napr v seznamu podporovanych tiskaren pro linux je vetsina
> inkoustovek uvedena jako perfektne fungujici - ale ne na fotky (jen ze se
> nedeji nesmysly na vystupu).
> Mel jsem i diskusi s lidma od HP - taky nic nevedi - HP sice podporuje
> Linux vehementne medialne, ale jen tam kdo ho to nic nestoji (napr ze ho
> nainstaluje na servery, kde by stejne sel nebo zastituje (jako zastita)
> portaci linuxu na PA-RISC - ale zatim nic moc.).
No dle meho se to da zlepsit "zmrsenim" obrazku ktere chceme
tisknout (pouzivame Applix) a ruznou magii s paramtry
driveru. Pomoci tohoto jsem dosahl jakz takz pouzitelnych
vysledku s Hp870c. Ta bohuzel odesla ted mame Epson Stylus a
ta pod Win
tiskne super a pod Linuchem priserne. S tim se mi nic udelat
nepodarilo.

> Dale se nedavno sesli a jednali o nejake jednotne podpore tiskovych
> driveru jako CUPS a pod.
>
> Co zatim je k dispozici je driver od Uli Wortmanna a M. Gelhause jmenem
> cdj890. Myslim, ze nejake nove GS uz jej maji v sobe, ale nevim jakou
> verzi. Fakt je, ze barvy s nim jsou mnohem prirozenejsi nez cdj550 (dnes
> jsou jine inkousty, vice trysek apod) ale velmi pastelove a stale to neni
> ono. Nepomuze mnoho ani hrani s parametry a gamma funkcemi.
> Navic Uli ted uz nema moc casu a Matthew G. mi zatim neodpovedel, takze
> asi nic moc noveho nebude nez co maji na webu

> [...]
Podivam se.

> [...]
> (je to par set stranek v pdf)
>
> jeste jsou moznosti dalsi - komercni
>

> vytisknout. To chodi . GRrrr ;-(((
>
> A kdyz uz jsem se rozepsal, totoz plati pro barevne laserovky.
> Koupite pod markentingovym natlakem za statisice barevnou lasevku a pak se
> divite co ze vam to z toho leze. Vzdyt ma prece sama Postscript - tak to
> musi umet. Ale HP support nechape, ze nepouzivate Wirovy driver ktery do
> PS preamble nacpe kouzelne Feature  prikazy o typu media, kvalite tisku
> apod popr to obali jeste PJL . Jenze bez toho nereknete tiskarne, ze ma
> folii a musi jinak michat tonery pres sebe.
Tak to jste me dosl vydesil, zrovna lameme sefa na koupi
barevneho Tektronixe.
Tvrdime vehementne, ze to bude to prave. No radeji si ji
nejdrive pujcime.

				Dan

--
Daniel Smolik