LONG Re: DeskJet 930

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Červen 29 14:09:38 CEST 2000

On Thu, 29 Jun 2000, Daniel Smolik wrote:

> Tak to jste me dosl vydesil, zrovna lameme sefa na koupi
> barevneho Tektronixe.

Tak to jste rozumni, prave Phasery jsmou pouzivane po celem svete v
astronomickych ustavech , kde maji v siti jen Linux  a Suny.
Tektronix toptiz jako jedinny dodava uz leta vse pro rizeni tiskaren z
Unixu (program Phaserprint), ale drive byl za penize navic. Pry ale davali
k tiskarne nejakou lehce omezenou verzi rovnou na CD.

Zkuste se podivat na web http://www.tektronix.xerox.com/

Dejte mi pak zpravu, jak to chodi, abych nekazal bludy.

Jen vim, ze mi administratori (v US i UK) tvrdili, ze s tiskem nemaji
nejmensi problemy, vse je od firmy v dodavce (if :if: filtry)
Ale vzdy jel spooling na SunOSu ci Solarisu, takze nevim, je-li i pro
Linux.

> Tvrdime vehementne, ze to bude to prave. No radeji si ji
> nejdrive pujcime.

Fakt je, ze to chodi i tam kde jedinny stroj s Wirem mela sektretarka a
folie byly jako vino (napr astronomicky ustav Univ Cambridge, UK - bohuzel
ted nemuzu najit mail na administratora - ale urcite mistni Tektronixove
to budou vedet jak na UNIX ) Vzdyt kdo jiny by to mel vedet nez vynalezce
Postscriptu a laserovky - Xerox ;-)   (prosim nepoucovat o histrorickych
souvislostech, akvizicich apod - to mela byt basnicka nadsazka).

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *