Vytuhnuti systemu

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Čtvrtek Červen 29 09:21:29 CEST 2000

On Wed, 28 Jun 2000, Viktor Voráč wrote:

> Preji dobry den,
>  mam jeden neprijemny problem. Mam instalaci RH6.1 zupgradovanou na 6.2
> Normalne mi nabehnou X-ka, v pohode s nima delam. Potom se prepnu pomoci
> Ctrl+Alt+Fx do prikazove konzoly a kdyz jdu pak zpatky pomoci Alt+F7 do
> X-ek, tak mi to
> tak v 1 pripade ze 3 vytuhne a na obrazovce jsou svisle modre tenke carky
> nerovnomerne
> rozmistene a je to totalne tuhy i na otukavani ze site. Pomuze jedine reset.
> Nesetkal se s tim nekdo?

S podobnou veci (totalni tuhnuti pri prepinani mezi konzoli a Xama) jsem
se setkal, kdyz jsem zkousel drivery od NVidie s jejich patchem do jadra.
Ovsem v mem pripade byl myslim na vine predevsim hardware (M729 + TNT +
pretaktovany procesor = problem).
S normalnim ovladacem z X 4.0 je to zcela bez problemu.

--
Michal Kaspar

VSE Praha